Per 1 juni 2020  mag de horeca zijn deuren weer openen voor haar gasten. Natuurlijk zijn we ontzettend blij dat we onze gasten weer mogen verwelkomen voor een gezellige avond in het café of een heerlijke maaltijd in het restaurant. Enkel de horeca dient zich de komende periode te houden aan het maximum van 30 gasten per horecaonderneming en is er een reserveringsplicht gevolgd door een intake bij aankomst. Een spontaan horeca bezoek lijkt volledig verdwenen te zijn en hoe voorkomen we dat er veel bezoekers bedrogen uitkomen als blijkt dat het cafe al vol zit? Wordt ik als bezoeker 's avonds verzocht de zaak onmiddellijk te verlaten omdat de zaak rond een bepaalde tijd volgeboekt is?

Niet echt gastvrij vinden wij.

Daarom is de Nok Nok app ontwikkeld door horeca ondernemers voor horeca ondernemers.
Met deze app hebben consumenten real time inzage in de bezettingsgraad en is het mogelijk om een plek te claimen.  Na de claim / reservering heeft de gast een bepaalde tijd om te verschijnen in het etablissement, dit zal per onderneming verschillen.

De app regelt de intake met de gast zodat er voor de ondernemer geen kostbare tijd verloren gaat.

Deze app voorkomt dat gasten voor een dichte deur komen te staan en zorgt voor een regulering van het aantal bezoekers in het uitgaansgebied. Daarnaast helpt het de horeca ondernemer om het overzicht te bewaken van het aantal mensen in het café of restaurant om daarmee te voldoen aan het beleid van de overheid.

VISIE

 
 
  • Instagram
  • NokNokapp facebookpagina

 Email ons: info@noknokapp.nl  |   Tel: +31 343597980   |   Maleborduurstraat 8 Wijk bij Duurstede

apple-btn.png
badge_new.png